SHE

currently addicted to ice-cream mcD strawberry bile takde mood. sila belanja saya klu saya sedang sedeh. hehe. =D

underline italic bold
berSOSEH-SOSEH
shhhhhhhh!!!!


archives
gone with the wind

January 2008 February 2008 March 2008 April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 October 2010 November 2010 February 2011 March 2011 May 2011 July 2011 August 2011 October 2011 January 2012 February 2012 October 2012 November 2012 December 2012 January 2013 February 2013 April 2013 October 2014 December 2014 May 2015
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


CREDITs
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon
♥SHE.HER and ME♥

type B la sangat~
Tuesday, September 8, 2009
hello babe.

selamat hari nuzul quran sume
selamat hari cuti jugak
thank you la selangor
saat-saat aku benci gile nak pegi keja
dapat pulak cuti free
senang hati
tidur lepas subuh pun senang hati lagi
.
.
update pasal ikan aku.
dah cakap kan ikan aku mesti tak tahan
hidup lame-lame
sekor dah mati dah
tapi lagi 4 ekor senang lenang berenang
yang sekor tuh aku pun taktahu
yang aku perasan badan die darah
harapnye lagi 4 ekor itu hidup aman dan tenteram
tak balik rumah sehari pun rase rindu
haha.
~mengarut~

.
sementara hari nieh cuti
makanya sempatla menyiapkan beberapa hal.
seperti mengqada' tidur.
(apelah banyak sangat nak qada' tidur, macam tak tidur seminggu)
biasala aku mengada-ngada~




p/s= mak aku masak bukak pose mengalahkan buffet hotel
lagi ramai orang balik lagi penuhlah meja makan .
dengan kueh 2,3 jenis, dengan ikan bakar, dengan ayam bakar, dengan sotong, semua die masak.
meriahlah badan aku lepas bulan pose.~

p/s2 = type B la sangat takde kena mengena dengan entry.



(back to the top.)


ends at Tuesday, September 08, 2009


Tuesday, September 08, 2009
4 comments | back to top