SHE

currently addicted to ice-cream mcD strawberry bile takde mood. sila belanja saya klu saya sedang sedeh. hehe. =D

underline italic bold
berSOSEH-SOSEH
shhhhhhhh!!!!


archives
gone with the wind

January 2008 February 2008 March 2008 April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 October 2010 November 2010 February 2011 March 2011 May 2011 July 2011 August 2011 October 2011 January 2012 February 2012 October 2012 November 2012 December 2012 January 2013 February 2013 April 2013 October 2014 December 2014 May 2015
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


CREDITs
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon
♥SHE.HER and ME♥

silent~
Thursday, November 6, 2008

saye tak cakap banyak dis week
tak cakap, angguk-angguk lagi senang


abah asik tanye
"kenape nieh kak?"
"gaduh ke?"
"senyap je, kenape?"
"kat opis gaduh ke?"

dan bermacam-macam lagi
semua pun bukan.
takde gaduh ngan sape-sape
plus takde sape yang nak cari gaduh dengan saye
rasenye banyak betul benda kena dipikirkan
ape patut buat
ape patut react
ape patut cakap
ape yang betul
everything.


lagi pikir lagi menyusahkan hati
rase senyap lagi seminggu pun takkan dapat jawapan
.
.
.
SOMETIMES IT'S HARD TO MAKE A DECISION.

noktah panjang.

.

*kalau lah semudah ini menjadikan ia sampah~*


p/s= kamu nampak berisi banyak. bahagia benar kamu.



(back to the top.)


ends at Thursday, November 06, 2008


Thursday, November 06, 2008
1 comments | back to top