SHE

currently addicted to ice-cream mcD strawberry bile takde mood. sila belanja saya klu saya sedang sedeh. hehe. =D

underline italic bold
berSOSEH-SOSEH
shhhhhhhh!!!!


archives
gone with the wind

January 2008 February 2008 March 2008 April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 October 2010 November 2010 February 2011 March 2011 May 2011 July 2011 August 2011 October 2011 January 2012 February 2012 October 2012 November 2012 December 2012 January 2013 February 2013 April 2013 October 2014 December 2014 May 2015
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


CREDITs
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon
♥SHE.HER and ME♥

rajin gile~
Saturday, November 22, 2008

saye nak keluar.
tapi malas.
tak boleh buat ape la kan
dah name pun malas.
tapi hati ronta-ronta suruh keluar
tapi sekali lagi saye rase MALAS.
jadi tak jadi la saye keluar
.
banyak benda rase kena beli
dalam kepala hotak saye
banyak tempat saye kena pegi
tapi MALAS mengatasi segalanye
haha
kan ke senang kalau hidup nieh senang
.
tapi mane ade benda senang
nak masuk toilet pun kena susah payah cari syiling
apatah lagi benda lain.
conclusionnye saye sangat malas nak keluar~
fullstop.
.
.
rase nak cari skin baru.
rase bosan dah.

p/s= sume perkataan tak bagus untuk hidup. malas. bosan. patut tak patut ade.
bile ade memang suke rase macam nieh. senget~




(back to the top.)


ends at Saturday, November 22, 2008


Saturday, November 22, 2008
4 comments | back to top